AKP Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu 3 Aylık Maaşını TBMM'ye Bağışladığını Açıkladı. Meclis’e de spor arabasıyla geldi.






   AK Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda "Her zorlu süreçte olduğu gibi bugünlerde de en büyük yük devletimizindir. 3 aylık maaşımı TBMM'ye ve bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da alacağım tüm maaşlarımı ihtiyaç sahiplerine dağıtmaya devam edeceğim inşallah" ifadelerini kullandı.

   Sofuoğlu ayrıca, vekillik dönemiyle ilgili de açıklamalarda bulunarak "Sadece bir aylık tecrübem olsaydı Cumhurbaşkanımıza, 'Efendim onur verdiniz ama benim yapabileceğim bir görev değil' derdim" dedi.

AK Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu Meclis’e spor arabasıyla geldi



AK Parti’den milletvekili seçilen Kenan Sofuoğlu, Meclis’e kayıt yaptırmak için Lamborghini Aventador S model spor arabasıyla geldi.


Meclis'e Lamborghini marka spor arabasıyla gelen Sofuoğlu, bir gazetecinin "Neden motorla değil de arabayla geldiniz?" sorusuna, "Motorla daha yoğun zamanlarda gelmek istiyorum. Bugün burası sakindir dedim" yanıtını verdi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder