Ekranların güzel yüzü Ece Üner'den şaşırtan itiraf: Ben bir işcinseldim

  Ünlü haber spikeri Ece Üner, Armağan Çağlayan'ın programına konuk oldu. “Bence ben çok başarılı bir spiker değilim” diyen Üner, “Hayatımın bir döneminde işcinseldim. Ancak şu an değilim” dedi. Üner Jülide Ateş ile olan anısını ise kahkahalarla anlattı.

   Haber yorumlarıyla dikkatleri üzerine çeken ünlü sunucu Ece Üner, Armağan Çağlayan’ın YouTube’ta yayınlanan programına katıldı ve pek çok itirafta bulundu. Spikerliğe başladığı günleri anlatan Üner, Jülide Ateş’le ilgili ilginç bir anısını paylaştığı sırada Armağan Çağlayan’la birlikte kahkahalara boğuldu: “2014’te ilk Show Ana Haberi sunmaya başladığımda gençtim, yaşım küçüktü. Çok röportaj talebi geliyordu ve röportajlarda şöyle diyordum ‘Nevşin Mengü, şu, bu, biz alandan geliyoruz. Bir gün Alibeyköy su baskınında, ertesi gün depremde, ertesi gün savaşta, cephede. Artık öyle Türkiye güzeli olup haber sunmak yok’ dedim, iki hafta sonra Jülide Ateş geldi yerime. Ben yerleri süpürerek çıktım.”


“ASIL EMEKTARLAR DEĞİL, SPİKERLER BAHŞİŞİ ALIYOR”

  Bir restoranda yemeği aşçı yapar ancak bahşişi garson alır diyen Üner, “Bizim meslekte de asıl emektarlar muhabirler, editörler, kameramanlar, prodüktörler, montajcılar ama bahşişi kim alıyor? Spikerler. Ben bahşişi de istiyorum. Hepimizin içinde teşhircilik, görünür olma isteği olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra muhabirlikten ekrana doğru evrildi olay” dedi.

“YANLIŞ ÜSLUP, DOĞRU SÖZÜN CELLADIDIR”

Ana haberde yaptığı yorumlarla ilgili konuşan Üner, “Ben yanlış üslup doğru sözün celladıdır. Ben buna inanıyorum. Dolayısıyla doğru üslubu seçmek için uzun konuşmalarımda üzerinde baya kafa yoruyorum. Muhalif bir şeyi kelimeleri seçmeden söylersem bunun kaybet kaybet olacağına inanıyorum. Kısa konuşmalar ise doğaçlama şeklinde oluyor. Hafif yorumlarımda metinlere kimse bakmıyor ancak genellikle bakıyorlar” dedi.

Ece Üner’in konuşmasından satır başları şöyle:
“ÇOCUĞUMUN GÖZÜNE BAKAMAYACAĞIM BİR ŞEYİ SÖYLEMİYORUM”


“Ben dünyadaki adaletsizliği değiştirebileceğimiz düşünmüyorum ama adaletsizlik karşısındaki duruşumuzu değiştirebileceğimizi ve bunun çok büyük bir fark yaratacağını düşünüyorum. Ukrayna Devlet başkanı ilk seçildiğinde, “Ben bir ikon değilim, devlet dairelerine benim değil, çocuklarınızın resmini asın ve bir karar vereceğiniz zaman çocuğunuzun gözünün içine bakarak verin o kararı” dedi. Ben 3 buçuk sene evvel bir kız çocuğu sahibi oldum ve doğum yaptığım günden beri haberleri eskisi gibi sunamıyorum. Dilim gitmiyor. Kızımın gözünün içine bakamam gibi geliyor ve bu duruma sebep olacak hiçbir şeyi o günden beri söylemiyorum”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder