Tecavüzcü çavuş serbest bırakılır .. Haberi yapan gazeteci tutuklanır !!!

Uzman çavuşun tecavüz ettiği genç kadın yaşamını yitirdi

Batman'da 18 yaşındaki bir genç kadına cinsel saldırıda bulunarak intihar etmesine yol açan uzman çavuş Musa Orhan hakkında Savcılık tarafından tutuklama talep edildi. Adli Tıp Raporu’na rağmen serbest kalmıştı

Batman’ın Beşiri ilçesindeSiirt’te görev yapan uzman çavuş Musa Orhan’ın tecavüz ettiği ve bu yüzden intihar eden 18 yaşındaki İpek Er,  tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi. Fail asker mahkeme tarafından serbest bırakılmıştı.

İntihar vakasının yaşandığı gün gözaltına alınan uzman çavuş Musa Orhan “nitelikli cinsel istismar” suçundan sevk edildiği Siirt Nöbetçi Sulh Ceza Hakimliği’nce adli kontrol tedbiriyle serbest bırakılmıştı.

Gizlilik kararı uygulanan dosyada Musa Orhan ifadesinde, İ.E. ile herhangi bir cinsel birliktelik yaşamadıklarını ileri sürmüştü.

Musa Orhan, savcılık sorgusunda “Sarhoştum, hatırlamıyorum” savunması yapmıştı.

Tecavüz eden MUSA dışarda ve serbest ama Haberi yapan Gazeteci tutkulandı !

Tecavüzü haber yaptığı için tutuklanan gazeteci, şiddet gören kadına yardım ettiği için tutuklanan vatandaş hala içerdeler ama 20 gün alıkoyan,darp eden, tecavüzcü Musa dışarda ve serbest.


Onun kızını göstermediler...

Onun babası Fuat E., “Kendimden, Türkiye Cumhuriyeti’nden utanıyorum. Türkiye sessiz kalıyor. Beni hiçbir Allah’ın kulu sormadı. Binlerce mağdur var. Böyle olayların üstü örtülmesin. Adalet istiyorum” dedi.

Kızı intihar girişiminde bulunmadan 1 hafta önce savcılığa şikâyette bulunduklarını söyleyen Fuat E., “Kızım, Batman’a döndükten sonra Musa O’ya 4 gün boyunca mesaj yazıyor ama cevap verilmiyor. 

İntihardan 1 hafta önce savcılığa şikâyet dilekçesini verdik. Kızım Musa O’ya yazdığı mektupta, ‘Beni tehdit ettin, ya kendimi ya da seni öldürecektim. Sana gücüm yok’ diye yazmış. Kızım yoğun bakımda olduğu hastanedeki sağlık görevlileri, son 3 gündür ne bana ne de annesine kızımı gösterdiler. Doktor, ‘Savcılığa, Emniyet’e kime giderseniz gidin, isterseniz şikâyet edin kesinlikle gösteremeyiz’ dedi” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder