Erdoğan halka yine çay attı !

Erdoğan halka yine çay attı...

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gaziantep'te katıldığı törenin ardından halka çay dağıttı. Alanda sosyal mesafeye uyulmaması ise dikkat çekti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Gaziantep’te TEKNOFEST Ödül Töreni ve toplu fabrika açılışına katıldıktan sonra Hacı Ahmet Ziylan Eğitim Merkezi’ne geçti.

Erdoğan, vatandaşlara sosyal mesafe kuralına uyulması için ikazlarda bulunarak başladı.

Erdoğan, “Şu anda tabi mesafeden maşallah binlerce kardeşimiz var. Şu mesafe kuralına lütfen dikkat edelim. Şöyle arayı biraz açalım. Sıkışık olduğumuz zaman koronavirüs belasının olduğu böyle bir dönemde bir hayır işleyelim derken bundan şer tebliğ etmeyelim. Rica ediyorum, lütfen arayı açalım. Mümkün olduğunca mesafe kuralına uyalım, maskelerimizi takalım" dedi.


Erdoğan"Gaziantepimiz de çok güzel bir gün yaşadık. TEKNOFEST'te gençlerimizin icatlarını, keşiflerini yerinde inceleme fırsatı buldum. Ardından 300 fabrikanın Gaziantep'te açılış törenine katıldık ve şimdi de Ahmet Ziylan ağabeyimizin yaptırmış olduğu bu güzel külliyenin açılışında sizlerle bir aradayız. Rabbim hayırlarını kabul etsin, ölmüşlerine rahmet eylesin" dedi.


Halka"Unutmayın, Cumhur İttifakı olarak atacağımız adımlar çok önemli. Cumhur İttifakı olarak dayanışmamız çok önemli. Ben sizlere inanıyorum, güveniyorum. Birbirimizi Allah için seveceğiz. Bu şekilde de bu yolda devam edeceğiz" söyledi. 

Erdoğan, konuşmasının ardından vatandaşlara çay, çocuklara ise oyuncak dağıttı.


Erdoğan halka yine çay attı..Sosyal mesafe yine unutuldu !

Daha önce de sel felaketinin yaşandığı Giresun'da otobüsün üstünden halka çay dağıtan Erdoğan eleştiri odağı oldu ve sosyal mesafeye dikkat edilmemesi eleştirilere neden oldu.

Şimdi aynı şey yapan Erdoğan, otobüse binerek halka çay dağıttı. Erdoğan’ın çay attığı anda halkın sosyal mesafeye uymaması dikkat çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder