Türkiye'de Tedavi alan kişi seçilir !

 


Koronavirüse yakalanan AKP'li vekilin oğlu, ambulans uçakla başka hastaneye sevk edildi...


AKP Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş’ın 22 yaşındaki oğlu Batuhan Elitaş, tedavi gördüğü Kayseri Şehir Hastanesi İntaniye Servisi'nden koronavirüs tedavisi için ambulans uçakla Ankara Şehir Hastanesi'ne nakledildi.
 

Koronavirüse yakalanan genci hastane kabul etmedi

Ensari Koç isimli yurttaş Gaziosmanpaşa’da çalışırken Covid-19 virüsüne yakalandı. Çalışırken şantiyede kalan Koç virüse yakalanınca şantiyeden atıldı. Koç hastaneye de kabul edilmedi. Koç, Gidecek ve kalacak yerim yok, günlerdir hastanenin önünde yatıyorum dedi.

Tuza Devlet Hastanesi önünde bir bankta otururken bir vatandaşın cep telefonu kamerasına dert yanan corona virüsü hastası olduğunu söyleyen Ensari Koç, yardım beklediğini belirterek şunları söyledi:

“Kovid 19 hastasıyım. Gaziosmanpaşa'da çalışıyordum. Orada şantiyeler beni kabul etmediler, beni kovdular. Şu an ben Tuzla'dayım. Akrabalarımın yanına geldim, beni almadılar. Şu an başka gidecek yerim de yok. Tuzla Devlet Hastanesi'nin önündeyim”

Koç, "Kovid hastasıyım ama hastaneye kabul edilmiyorum. Bu gece sokakta kaldım, Gidecek ve kalacak yerim yok, günlerdir hastanenin önünde yatıyorum. şu an hastanenin önündeyim. Çok zor durumdayım, mağdurum. Hastaneye yatırılmadım. Rahatsızım, nefes almakta zorlanıyorum, sürekli öksürüyorum, başım ağrıyor, halsizim. Kimse bana yardım etmiyor” dedi.

Gencin görüntülerini paylaşan CHP eski milletvekili Barış Yarkadaş,Sağlık BakanıFahrettin Koca'ya seslendi. Yarkadaş, Sayın Bakan Koca, Tuzla Devlet Hastanesi'nin önünde bekleyen Ensari Koç adlı genç, sesini duymanızı istiyor. Sizin ve bakanlığın ilgisine..." dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder