AKP'li Özlem Zengin Gene Saçmaladı

Özlem Zengin, çıplak aramaya ilişkin açıklamasını savundu

AKP’li Zengin’den ‘çıplak arama’ açıklaması: Onurlu kadın, ahlaklı kadın bir sene beklemez




TBMM Genel Kurulu'nda, Perşembe günü HDP Grup Başkanvekili, cezaevlerindeki "çıplak arama" yapıldığını belirterek, bu uygulamadan vazgeçilmesini istediler.

Uşak'ta cezaevinde çıplak arama yapıldığı iddialarını reddeden Zengin, "Onurlu kadın, ahlaklı kadın bir sene beklemez. sözlerini savundu: Tavır olarak rahatsız olan bunu hemen söyler

Ülkü TV'ye katılan Zengin "Kadınlar yaşadığı şiddeti, tacizi, anlatamayabilir; araya zaman girebilir. Benim söylediğim başka" dedi

Zengin'in sözlerine sosyal medyadan tepki yağdı. Muhalefet sözcüleri de yaptıkları açıklamalarla Zengin'i eleştirdi.

Katıldığı televizyon programında "Çocuklar ölmesin" sözlerinin ardından hapis cezasına çarptırılan öğretmen Ayşe Çelik, kendi yaşadıklarından örnek vererek tepki gösterdi: "6 aylık kızımın bezini açıp aradılar. Beni de çıplak aramak istediler, direndim, kabul etmedim ama ne yazık ki tanık oldum. Yıllar geçti söyleyemedim. Sayın Özlem Zengin, siz bizim onurumuzu sorgulayacak son kişi bile olamazsınız. Utanç verici bir konuşma."


AKP’li Özlem Zengin: Bu insanlar artık talimatla bebek sahibi oluyorlar


AKP Grup Başkanvekili Özlem Zengin, "Bugün geldiğimiz noktada da bu insanlar talimatla bebek sahibi oluyorlar, ‘Hamile, bebekli kadınlar cezaevinde var’ demek için" ifadelerini kullandı.

Bir şey sizi rahatsız ettiyse hiç olmazsa oradaki insana yapma demez misiniz, avukatınıza bana bunu yaptılar demez misiniz? Bunu söylemek için nasıl insan bekler? Bugün gelinen notada da başörtüsü ve çıplak kelimesini yan yana getirerek inançlarımıza derinlemesine zarar vermek istiyorlar."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder