Askeri operasyonun sonuçları nedeniyle Erdoğan'a ağır eleştiri

Askeri operasyonun sonuçları nedeniyle Erdoğan'a ağır eleştiri...

Kuzey Irak'ta tutuklu Türk askerlerinin serbest bırakılmasına yönelik operasyonun başarısızlığı nedeniyle Erdoğan'a muhalefet tarafından sert eleştiri


Erdoğan, Irak'taki Türk rehineleri kurtarma misyonunun başarısızlığını eleştirdiği için muhalefet liderine dava açıyor...

Erdoğan, kuzey Irak'taki Türk rehineleri kurtarma misyonunun başarısızlığını eleştirdiği için muhalefet figürü Kemal Kılıçdarolu'ya dava açtı.

Erdoğan yapılan toplantıda yaptığı açıklamalar nedeniyle muhalefet liderinden 500 bin lira ödemesini talep ediyor

Kılıçdarolu, operasyonun başarısızlığının baş sorumlusu Erdoğan'ı olmakla suçlarken, "Bu insanları kurtarmak ve güvenli bir şekilde iade etmek mümkündü" dedi.



Türk muhalefet lideri Kemal Kılıçdaroğlu Çarşamba günü yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "kontrolü kaybettiğini" söyleyerek aleyhine dava açıldığını duyurdu.


Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan partisinin Ankara il kongresinde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun “13 şehidin sorumlusu Recep Tayyip Erdoğan’dır” sözlerine sert yanıt verdi.

Erdoğan, “Sen nasıl bir yüzsüzsün ya? Sen de nasıl bir yüz var ya? Utanıp sıkılmadan Gara katliamındaki şehitlerin sorumlusu Cumhurbaşkanıdır diyorsun. Terbiyesiz herif” ifadelerini kullandı.

Sosyal medyadan bir video paylaşan Kemal Kılıçdaroğlu Erdoğan’ın bu sözlerine yanıt verdi. Kılıçdaroğlu “İnsan için ahlak, elbiseden daha önemlidir” notuyla paylaştığı videoda şu ifadelere yer verdi:

Bugün Erdoğan bana hakaret ediyor. Kontrolünü kaybedip ‘terbiyesiz’ bile diyor. Ne için söylüyor bunları? Çünkü ölen askerlerin haklarını savunuyorum!

Savunmama devam edeceğimi teyit ediyorum" diye devam etti, "Erdoğan'a 5 soru sordum. Şehit aileleri adına sordum, milletimiz adına sordum. ‘Bu 5 soruya yanıt ver’ dedim, en azından toplum neyin olup olmadığını öğrensin diye.

Ama sen bütün bunları bırakıyorsun, bana hakaret ediyorsun. Hangi gerekçe ile hakaret ediyorsun? İşin reklamına kaçıyorsun. bunu ne sebeple yapıyorsun? En önemli konuyu bırakıp bir medya incelemesine ve tartışmalara gidiyorsun." Ben 16 şehidimizin hakkını sonuna kadar savunmaya devam edeceğim.

Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a hakaretten sadece 5 kuruşluk tazminat davası açtığını da duyurdu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder