Davutoğlu: Yıldırım-Albayrak-Soylu bana kumpas kurdu

"CUMHURBAŞKANI'NIN KOORDİNASYONUNDA BANA KUMPAS KURDULAR!"


Davutoğlu: Binali Yıldırım, Süleyman Soylu ve Berat Albayrak, Cumhurbaşkanı’nın koordinasyonuyla bana kumpas kurdular


Ahmet Davutoğlu, başbakanlıktan istifası sürecine ilişkin, "Binali Yıldırım, Süleyman Soylu ve Berat Albayrak Cumhurbaşkanı’nın koordinasyonuyla bana kumpas kurdular" dedi.

FOX televizyonunda gazeteci İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtlayan Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, Soylu'nun iddialarını reddederek, "Süleyman Soylu biliyor ki söylediği her şey külliyen yalandır" dedi.

Süleyman Soylu,  7 Haziran 2015 seçimleri sonrasında koalisyon görüşmeleri sürecinde dönemin başbakanı ve AKP Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu'nun "şiddetli tartışmalar neticesinde dengesini yitirdiğini" ve "Hepinizin odalarında neler konuştuğunu dinletiyorum ve biliyorum" dediğini öne sürmüştü.

Davutoğlu ise bu sabahki televizyon yayınında, Soylu'nun o dönemde kendisinin görevden alınması için bir kumpas kurduğunu itiraf etmiş olduğunu söyledi.

Küçükkaya'nın "Belki Cumhurbaşkanı'nın haberi yoktu" demesi üzerine Davutoğlu, "Cumhurbaşkanı'nın bilgisi dışında olamaz" diye konuştu.

Davutoğlu, aynı zamanda Soylu’nun bu sözleriyle, “AK Parti’yi yakarım” mesajı verdiğini iddia etti. Davutoğlu, dinlettiği iddiasını reddederek, “Ellerinde bir kanıt verse göstersinler” diye de ekledi. Davutoğlu, şunları söyledi: "Soylu, kendi genel başkanını görevden almak için bir kumpasın içinde olduğunu kabul etti. Buradaki mesaj Ak Parti’ye, Erdoğan’a. O mücadelede çetin bir şeye kalkıştım. İmar rantlarına, faiz rantlarına neşter atacaktım. Siyaset ile mafya arasındaki bağları koparmak için yasa getirecektim. Artık itiraf ediyorum, Binali Yıldırım, Süleyman Soylu ve Berat Albayrak, o dönem Cumhurbaşkanı’nın koordinasyonuyla bana kumpas kurdular. O kumpasın hesabını verecekler. Ve ben yalnız bırakıldım."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder