Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın 'İstanbul' isimli tanıtım filmi tepki çekti

Turizm Bakanlığı reklamındaki Türkiye, AKP’nin yok etmek istediği Türkiye!

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın "İstanbul" isimli filminde yer alan görüntülerin gerçeklikle ilişkisi sosyal medyada eleştirildi. 



Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın sosyal medya hesabından Türkiye turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansının "İstanbul" isimli yeni tanıtım filmi tepki topladı.

Bir dakikalık paylaşılan filmde, İstanbul'un tarihi ve turistik alanlarını anlatan görüntüler yer alıyor.

Paylaşılan tanıtım filminde yer alan görüntülerin gerçeklikle ilişkisi sosyal medyada eleştirildi.

Reklam filminin içeriğine yönelik eleştiride bulunan HÜDA PAR Genel Başkan Yardımcısı  Abdullah Aslan sosyal medya hesabından şu açıklamada bulundu

HÜDA PAR Genel Başkan Yardımcısı  Abdullah Aslan Kültür Bakanlığının İstanbul tanıtım filmine tepki gösterdi. 

Aslan reklam filmi için ” İstanbul'umuzun ruhuna, kadim kültürümüze, manevi değerlerimize tamamen aykırı” ifadelerini kullandı

Can Gürses, "Dans eden kadınlar, sokakta bale, renkli gece hayatı, içki masaları... Çok güzelmiş, burası hangi ülke acaba..." yorumunu yaptı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder