Türk yaşlı adam çığlık atıyor: Etin tadını unuttum!

Türk yaşlı adam çığlık atıyor: Etin tadını unuttum!

75 yaşındaki emekli Türk vatandaşı etin tadını ve paranın ne olduğunu unuttuğunu söyledi.

CHP Milletvekili Gürsal Tekin, İstanbul'daki esnaf ve dükkanları ziyaret ederek sorunlarını dinledi.

Kötüleşen ekonomik koşullardan ve yüksek fiyatlardan rahatsızlıklarını dile getiren vatandaşlar arasında 75 yaşında bir Türk ihtiyar da vardı.

Emekli yaşlı Türk, otuz yaşında emekli olduğunu ve üç bin lira kazandığını belirterek, maaşların düşük ve hayat pahalılığından şikayet etti.

Yaşlı adam ekledi, “Hayatımı kazanamıyorum. et nedir? Eti unut! Parayı unut! Hayatım karanlık, yolumu bulamıyorum!" dedi.

Adam, kendisinin ve ailesinin kötüleştiğini ve 75 yıllık ömrü boyunca bu kadar zor günler görmediğini doğruladı.

Bir başka vatandaş ise yaşadığı trajediyi dile getirerek, bin 400 lira kira ödediği emekli maaşı olarak 2 bin lira aldığını belirterek, Türkiye'de herkesin yüksek fiyatlardan haberdar olduğunu, ancak bunun farkında olmayan tek bir kesim olduğunu vurguladı. ve onun dediği gibi bu ülkeyi yöneten insanlardır.

Cumhuriyet Halk Partisi Milletvekili Gürsal Tekin, Türkiye'de yaşlıların fiyatların yüksek olması ve giderlerse fahiş meblağlar ödeyememeleri nedeniyle artık kafe ve restoranlar yerine halka açık parklara yöneldiğini belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder