Muharrem İnce, Kamal Kılıçdaroğlu'ndan garip bir görevde yardım istiyor

Muharrem İnce, Kemal Kılıçdaroğlu'dan yardım istedi



Halk Partisi lideri Muharrem İnce, Altı Ok seçimlerindeki rakibi Kemal Kılıçdaroğlu'ndan bazıları tarafından tuhaf olarak nitelendirilen bir sözünün yerine getirilmesi için yardım istedi. Muharrem İnce, rakibi Kemal Kılıçdaroğlu'na hitaben, "Mevcut hükümetin çaldığı paranın miktarını söylediğinizi hatırlamıyorum. Eğer 418 milyar dolar doğruysa, onu geri kazanacağıma söz veriyorum." dedi. Halk Partisi lideri, Altı Ok seçimlerinde kazanması durumunda Kemal Kılıçdaroğlu'ndan yardım istedi ve şunları söyledi: "Karşılığında sadece bir şey istiyorum, bir sonraki seçimleri kazanırsam bana yardım etmeni istiyorum." Parti içi bir skandal: Mahir Inanç'ın partisinde dans ve tehditler Cem Saygi, daha önceki bir zamana ait TikTok uygulamasında dans videoları yayınlanmasının ardından, parti listelerinde milletvekili adaylığından çekilmek için para teklifleri ve tehditler aldığını açıkladı. Saygi şöyle dedi: "Ankara'dan evime geldiler ve çekilmem için 5 bin lira teklif ettiler ama reddettim, beni zorladılar ve tehdit ettiler, tüm bu tehditleri ses ve görüntü kaydına aldım ve sonunda adaylıktan çekilmek zorunda kaldım. Parti lideri Muharrem İnce'le konuştum ve bana "çekileceksin" dedi, buna cevaben "ülkeyi böyle yönetecek misiniz?" diye sordum, sonra telefonu yüzüme kapattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder